Het basis pakket AA is niet alleen volledig uitgerust voor de dagelijkse praktijk van de audicien. Het systeem zelf heeft een rijke uitrusting met diverse externe pakketten, waardoor we in staat zijn om uw praktijk relatief eenvoudig te kunnen inrichten voor alle verplichte disciplines.<\/p>\n
Zo kan het systeem relaties onderhouden met onderstaande\u00a0systemen.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div>
\u00ab\u00ab \u00bb\u00bb<\/h4>\t<\/span><\/span>\n<\/div>\n\nGeintergreerde onderdelen AudicienAssist<\/h2><\/div>\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div><\/div>\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tInterface preview<\/h3>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t<\/div><\/a>\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tNoah4 geintergreerd<\/h3>\n
Als actief Noah lid van het eerste uur, zijn wij als organisatie zeer bekend met alle Noah toepassingen met bijbehorende integraties. Binnen Nederland is AcouSoft de enige organisatie met diepgaande kennis (zowel audiologisch als systeemtechnisch). Noah is volledig verweven binnen AA, als gebruiker heeft u niet meer in de gaten of u met Noah of met AA werkt.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> Meer weten over Noah4?<\/span><\/a>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div><\/div>\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tNVAB artikelbestand incl HSN koppeling<\/h3>\n
Een goed administratie pakket valt of staat vaak ook met een volledig en integer onderhouden artikelbestand. Het NVAB artikel bestand gaat al jaren mee en wordt door veel audiciens gebruikt als basis van het artikelbestand. Na verloop van tijd is her het HSN nummer bijgekomen.<\/p>\n
Het HSN nummer is een nummer wat door ZN aan een categorie hoortoestel wordt toegekend. Sinds kort bestaan er al rapportages voor de zorgverzekeraars op basis van dit nummer. Het NVAB artikel bestand (voor allen gratis toegankelijk), zorgt periodiek voor een koppeling met het HSN nummer. Beiden worden dan op de AcouSoft site geplaatst.<\/p>\n
Bij het updaten van het artikelbestand in AA worden alle NVAB nummers voorzien van een overeenkomstige HSN nummer.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t
\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tKoppelingen met Loyalty pakketten<\/h3>\n
Loyalty bedrijven zijn organisaties die bepaalde marketing activiteiten van u overnemen. Zo verzorgen zij diverse acties en mailingen naar uw klanten. Een essentieel onderdeel hierin is dat loyalty bedrijven de beschikking moeten hebben van uw actuele data.<\/p>\n
Indien uw organisatie een contract heeft afgesloten met het bedrijf loyalty te Rotterdam wordt er een service actief gemaakt waarmee het loyalty bedrijf op elk gewenst \u00a0moment de benodigde data naar haar toe kan halen voor\u00a0 de gewenste mailing.<\/p>\n
Daarnaast zal zij per gebruikte klant een bericht terugplaatsen vor elke aktie die het bedrijf voor u heeft uitgevoerd. Op deze manier heeft u inzichtelijk welke klanten betrokken zijn geweest bij een mailing en wat hun. Response is geweest.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div>
<\/div>\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tMS Office<\/h3>\n
Binnen AA zijn diverse koppelingen met zowel MS Word als MS Excel mogelijk. Op deze manier kunt u naast de standaard rapportage overzichten (vaak lijsten), binnen Excel ook grafieken en diverse berekeningen op de AA cijfers loslaten, zonder dat u de bron van de data (AA) geweld aan doet.<\/p>\n
MSWord is weer een prima koppeling voor mail merge toepassingen (bijvoorbeeld 5 jaren brief) en extra toevoegingen voor goedkeuringsrapportages voorschrijver.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t
\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tUitgebreide klanten registratie.<\/h3>\n
Per klant niet alleen registratie van de demografische gegevens maar ook:<\/p>\n
\n- Adres gegevens van familieleden ivm het versturen van nota\u2019s naar familieleden van de klant<\/li>\n
- Verzekerde gegevens ( hoofd. Als aanvullende verzekering) dmv Uzovi en polisnummers van de verzekeringen. Deze gegevens worden verkregen middels een zgn. COV (controle op verekeringsrecht)<\/li>\n
- Voorschrijver en huisarts gegevens<\/li>\n<\/ul>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> Meer weten over Klantenregistratie?<\/span><\/a>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div><\/div>\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t<\/span><\/span>\n\t
\u00ab\u00ab \u00bb\u00bb<\/h4>\t<\/span><\/span>\n<\/div>\n\nVecozo, Famed en Icodis+<\/h2><\/div>\n\t\n\t\t\n\t\t\tDiverse koppelingen met de diverse declaratie Portals is mogelijk. Zo kennen wij de volgende koppelingen:<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div>
<\/div>\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tCOV (Controle op Verzekeringsrecht) \/ Vecozo<\/h3>\n\n- Via AA wordt bij de klantinvoer automatisch op Vecozo gecontroleerd hoe en wat de verzekerde condities zijn van de klant. Zo retourneert de COV controle de volgende gegevens terug:\n
\n- Uzovikode, Naam zorgverzekeraar, Polisnummer, Pakketcode, pakketnaam van de Hoofd, aanvullende als tandarts verzekering.<\/li>\n
- Bovenstaande gegevens worden automatisch in AA gekoppeld aan de klant, waarna het systeem ook automatisch de juiste prijs en vergoedingsberekeningen kan uitvoeren.<\/li>\n<\/ul>\n<\/li>\n<\/ul>\n
Klik hier <\/a>om meer te lezen over de COV controle.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tVecozo (Standaard declaratie portaal van de zorgverzekeraars)<\/h3>\n\n- Voor alle zorgverzekeraars kunt u hier uw declaratie bestanden (volgens formaat LH307) en na controle van de zorgverzekeraars uw retourbestanden (LH308) plaatsen en afhalen.<\/li>\n
- Declaratie standaard is LH307 \/ 308 (Kunst en Hulpmiddelen)<\/li>\n
- Vecozo declaraties kunt u zowel handmatig (per declaratie bestand) als via een webservice (automatisch verzamelen, controleren en plaatsen van de declaraties op het Vecozo portaal als het verwerken van de retourgekomen informatie).<\/li>\n<\/ul>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div><\/div>\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t
Icodis + (Optitrade)<\/h3>\n\n- Icodus+ is net als Famed een factoring organisatie.<\/li>\n
- Ook hier kunt u indien een overeenkomst met Icodis is afgesloten uw declaraties zowel handmatig of middels een webservice plaatsen.<\/li>\n
- Organisaties als HoorProfs als CVZA zijn voor bepaalde zorgverzekeraars verplicht om hun declaraties via Famed \/ Icodis+ aan te bieden.<\/li>\n<\/ul>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t
Famed<\/h3>\n\n- Is een factoring organisatie die de verdere verwerking van uw zorgdeclaraties voor u overneemt.<\/li>\n
- In plaats van het indienen bij Vecozo, kunt u uw declaratie ook bij Famed indienen. (zij zullen voor u de declaratie bij Vecozo plaatsen en zullen voor een verdere afhandeling zorgdragen.<\/li>\n
- Afhankelijk van uw overeenkomst is Famed in staat om oom uw debiteuren risico over te nemen. (m.a.w. als een zorgverzekeraar slechts een deel van de declaratie betaald, zal Famed het resterende deel voor u bij de klant incasseren.<\/li>\n
- Organisaties als HoorProfs als CVZA zijn voor bepaalde zorgverzekeraars verplicht om hun declaraties via Famed \/ Icodis+ aan te bieden.<\/li>\n
- Naast zorgdeclaraties kunt u ook met behulp van AA ook uw particuliere nota\u2019s bij Famed kwijt.<\/li>\n
- Deze declaraties kunt u op de Famed website zowel handmatig als via een geautomatiseerde webservice plaatsen.<\/li>\n<\/ul>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div><\/div>\n\t<\/span><\/span>\n\t
\u00ab\u00ab \u00bb\u00bb<\/h4>\t<\/span><\/span>\n<\/div>\n\nExact \/ Snelstart<\/h2><\/div>\n\t\n\t\t\n\t\t\tAA kan als basis dienen voor diverse financi\u00eble systemen. Onze koppelingen zijn gebouwd voor zowel Exact als Snelstart. Uiteraard zijn er meerdere financiele systemen op de markt die de genoemde koppelingen ook kunnen gebruiken.<\/p>\n
Vanuit de financi\u00eble administratie kan AA weer gevoed worden met de actuele openstaande posten \/ betaalde debiteuren. Op deze manier hoeft u niet altijd uw financieel systeem te raadplegen voor de openstaande posten voor een klant. Hiervoor moet wel uw financi\u00eble administratie uitgerust zijn om openstaande posten te kunnen exporteren.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t
\n\t\t\n\t\t\t\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div><\/div>\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tVoorbeelden van systemen<\/h3>\n\n- AccountView met Exact koppeling<\/li>\n
- Minox met Exact koppeling<\/li>\n
- Xxxxx<\/li>\n<\/ul>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t
Te exporteren gegevens<\/h3>\n\n- Debiteuren (zowel klanten als zorgverzekeraars).<\/li>\n
- Alle verkopen op factuur op Grootboeknivo<\/li>\n
- Alle verkopen per kas op Grootboeknivo inclusief Uitgaven per Kas. (Kasboek)<\/li>\n
- Alle Financiele mutaties op Kas nivo (Per kas betaalde facturen en Voorschotten per kas).<\/li>\n<\/ul>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div><\/div>\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t<\/span><\/span>\n\t
\u00ab\u00ab \u00bb\u00bb<\/h4>\t<\/span><\/span>\n<\/div>\n\nBasis uitrusting AudicienAssist<\/h2><\/div>\n\t\n\t\t\n\t\t\tDe basis uitrusting van Audicien Assistent (AA) bestaat o.a. uit de volgende functionaliteiten.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div>
<\/div>\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tUitgebreide klanten registratie<\/h3>\n
Per klant niet alleen registratie van de demografische gegevens maar ook<\/p>\n
\n- Adres gegevens van familieleden ivm het versturen van nota\u2019s naar familieleden van de klant.<\/li>\n
- Verzekerde gegevens ( hoofd. Als aanvullende verzekering) dmv Uzovi en polisnummers van de verzekeringen. Deze gegevens worden verkregen middels een COV (controle op verekeringsrecht)<\/li>\n
- Voorschrijver en huisarts gegevens.<\/li>\n<\/ul>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> Lees meer over klanten registratie?<\/span><\/a>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t
Serienummer gebonden artikelen<\/h3>\n
Hoortoestellen, afstandsbedieningen en talloze producten hebben serienummers. Het systeem houdt van alle serienummer gebonden artikelen een uitgebreide registratie van.<\/p>\n
Een serienummer gebonden artikel kent zowel een oorspronkelijke als actuele serienummer. De gebruiker jan zelf bepalen (op Hoortoestellen na) van welke artikelen men een serienummer registratie wil gaan bijhouden.<\/p>\n
Inkopen op proef zetten, verkoop en service van serienummer artikelen gebeurt per serienummer.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> Lees meer serienummers?<\/span><\/a>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tBestelboek<\/h3>\n
Alle bestelde artikelen komen in een lijst openstaande bestellingen. Inkopen worden afgeletterd via deze openstaande bestellingen lijst.<\/p>\n
Bestellingen kunnen per email naar de betreffende leverancier gemaild worden<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t
\n\t\t\n\t\t\t<\/i><\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> Lees meer over het bestelboek?<\/span><\/a>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div><\/div>\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tMachtigings aanvragen<\/h3>\n
Naast een uitgebreide offerte aanvragen, kunt u met behulp van AA ook machtigingen van een zorglevering aan de gekoppelde zorgverzekeraar uitdraaien.<\/p>\n
Een machtiging bestaat uit demografische gegevens van de klant ook uit de verzekerde en artikel gegevens. Deze laatste gaan gepaard met de bijbehorende GPH codes per artikel<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> Lees meer over machtigingen?<\/span><\/a>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tBijhouden uitstaande proeven<\/h3>\n
Van alle artikelen, serienummer en niet serienummer gebonden artikelen die wel aan de klant geleverd zijn, maar nog niet zijn gefactureerd worden in het systeem bijgehouden.<\/p>\n
Zo kan men een overzicht krijgen van alle openstaande proeven met proeftermijn.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> Lees meer over proeven?<\/span><\/a>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tTevredenheidsverklaringen<\/h3>\n
Alle zorgverzekeraars eisen dat na het slagen van een proef met een hoortoestel, de klant een zogenaamde tevredenheidsverklaring invult en ondertekend. Hierin geeft de klant te kennen dat men tevreden us over de hoortoestel(len).<\/p>\n
Elke verzekeraar heeft een eigen model van tevredenheidsverklaring. Naast de basis tevredenheidsverklaring kent AA per zorgverzekeraar alle verschillende modellen.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> Lees meer over tevredenheidsverklaringen?<\/span><\/a>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div><\/div>\n\t<\/span><\/span>\n\t\u00ab\u00ab \u00bb\u00bb<\/h4>\t<\/span><\/span>\n<\/div>\n\nBekijk onze overichtelijke scherm lay-out<\/h2><\/div>\n\t<\/span><\/span>\n\t\t<\/span><\/span>\n<\/div>\n\n\n\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t- <\/li>\n\t\t\t\t\t\t\t\t
- <\/li>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/ol>\n\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/a>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/a>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t\t<\/span>\n\t\t\t<\/a>\n\t\t\t\n\t\t\t\t<\/span>\n\t\t\t<\/a>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t<\/div><\/div>\n\t<\/span><\/span>\n\t
\u00ab\u00ab \u00bb\u00bb<\/h4>\t<\/span><\/span>\n<\/div>\n\n
Geintergreerde onderdelen AudicienAssist<\/h2><\/div>\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div><\/div>\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tInterface preview<\/h3>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t<\/div><\/a>\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tNoah4 geintergreerd<\/h3>\n
Als actief Noah lid van het eerste uur, zijn wij als organisatie zeer bekend met alle Noah toepassingen met bijbehorende integraties. Binnen Nederland is AcouSoft de enige organisatie met diepgaande kennis (zowel audiologisch als systeemtechnisch). Noah is volledig verweven binnen AA, als gebruiker heeft u niet meer in de gaten of u met Noah of met AA werkt.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> Meer weten over Noah4?<\/span><\/a>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div><\/div>\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tNVAB artikelbestand incl HSN koppeling<\/h3>\n
Een goed administratie pakket valt of staat vaak ook met een volledig en integer onderhouden artikelbestand. Het NVAB artikel bestand gaat al jaren mee en wordt door veel audiciens gebruikt als basis van het artikelbestand. Na verloop van tijd is her het HSN nummer bijgekomen.<\/p>\n
Het HSN nummer is een nummer wat door ZN aan een categorie hoortoestel wordt toegekend. Sinds kort bestaan er al rapportages voor de zorgverzekeraars op basis van dit nummer. Het NVAB artikel bestand (voor allen gratis toegankelijk), zorgt periodiek voor een koppeling met het HSN nummer. Beiden worden dan op de AcouSoft site geplaatst.<\/p>\n
Bij het updaten van het artikelbestand in AA worden alle NVAB nummers voorzien van een overeenkomstige HSN nummer.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t
\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tKoppelingen met Loyalty pakketten<\/h3>\n
Loyalty bedrijven zijn organisaties die bepaalde marketing activiteiten van u overnemen. Zo verzorgen zij diverse acties en mailingen naar uw klanten. Een essentieel onderdeel hierin is dat loyalty bedrijven de beschikking moeten hebben van uw actuele data.<\/p>\n
Indien uw organisatie een contract heeft afgesloten met het bedrijf loyalty te Rotterdam wordt er een service actief gemaakt waarmee het loyalty bedrijf op elk gewenst \u00a0moment de benodigde data naar haar toe kan halen voor\u00a0 de gewenste mailing.<\/p>\n
Daarnaast zal zij per gebruikte klant een bericht terugplaatsen vor elke aktie die het bedrijf voor u heeft uitgevoerd. Op deze manier heeft u inzichtelijk welke klanten betrokken zijn geweest bij een mailing en wat hun. Response is geweest.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div>
<\/div>\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tMS Office<\/h3>\n
Binnen AA zijn diverse koppelingen met zowel MS Word als MS Excel mogelijk. Op deze manier kunt u naast de standaard rapportage overzichten (vaak lijsten), binnen Excel ook grafieken en diverse berekeningen op de AA cijfers loslaten, zonder dat u de bron van de data (AA) geweld aan doet.<\/p>\n
MSWord is weer een prima koppeling voor mail merge toepassingen (bijvoorbeeld 5 jaren brief) en extra toevoegingen voor goedkeuringsrapportages voorschrijver.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t
\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tUitgebreide klanten registratie.<\/h3>\n
Per klant niet alleen registratie van de demografische gegevens maar ook:<\/p>\n
\n- Adres gegevens van familieleden ivm het versturen van nota\u2019s naar familieleden van de klant<\/li>\n
- Verzekerde gegevens ( hoofd. Als aanvullende verzekering) dmv Uzovi en polisnummers van de verzekeringen. Deze gegevens worden verkregen middels een zgn. COV (controle op verekeringsrecht)<\/li>\n
- Voorschrijver en huisarts gegevens<\/li>\n<\/ul>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> Meer weten over Klantenregistratie?<\/span><\/a>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div><\/div>\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t<\/span><\/span>\n\t
\u00ab\u00ab \u00bb\u00bb<\/h4>\t<\/span><\/span>\n<\/div>\n\nVecozo, Famed en Icodis+<\/h2><\/div>\n\t\n\t\t\n\t\t\tDiverse koppelingen met de diverse declaratie Portals is mogelijk. Zo kennen wij de volgende koppelingen:<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div>
<\/div>\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tCOV (Controle op Verzekeringsrecht) \/ Vecozo<\/h3>\n\n- Via AA wordt bij de klantinvoer automatisch op Vecozo gecontroleerd hoe en wat de verzekerde condities zijn van de klant. Zo retourneert de COV controle de volgende gegevens terug:\n
\n- Uzovikode, Naam zorgverzekeraar, Polisnummer, Pakketcode, pakketnaam van de Hoofd, aanvullende als tandarts verzekering.<\/li>\n
- Bovenstaande gegevens worden automatisch in AA gekoppeld aan de klant, waarna het systeem ook automatisch de juiste prijs en vergoedingsberekeningen kan uitvoeren.<\/li>\n<\/ul>\n<\/li>\n<\/ul>\n
Klik hier <\/a>om meer te lezen over de COV controle.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tVecozo (Standaard declaratie portaal van de zorgverzekeraars)<\/h3>\n\n- Voor alle zorgverzekeraars kunt u hier uw declaratie bestanden (volgens formaat LH307) en na controle van de zorgverzekeraars uw retourbestanden (LH308) plaatsen en afhalen.<\/li>\n
- Declaratie standaard is LH307 \/ 308 (Kunst en Hulpmiddelen)<\/li>\n
- Vecozo declaraties kunt u zowel handmatig (per declaratie bestand) als via een webservice (automatisch verzamelen, controleren en plaatsen van de declaraties op het Vecozo portaal als het verwerken van de retourgekomen informatie).<\/li>\n<\/ul>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div><\/div>\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t
Icodis + (Optitrade)<\/h3>\n\n- Icodus+ is net als Famed een factoring organisatie.<\/li>\n
- Ook hier kunt u indien een overeenkomst met Icodis is afgesloten uw declaraties zowel handmatig of middels een webservice plaatsen.<\/li>\n
- Organisaties als HoorProfs als CVZA zijn voor bepaalde zorgverzekeraars verplicht om hun declaraties via Famed \/ Icodis+ aan te bieden.<\/li>\n<\/ul>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t
Famed<\/h3>\n\n- Is een factoring organisatie die de verdere verwerking van uw zorgdeclaraties voor u overneemt.<\/li>\n
- In plaats van het indienen bij Vecozo, kunt u uw declaratie ook bij Famed indienen. (zij zullen voor u de declaratie bij Vecozo plaatsen en zullen voor een verdere afhandeling zorgdragen.<\/li>\n
- Afhankelijk van uw overeenkomst is Famed in staat om oom uw debiteuren risico over te nemen. (m.a.w. als een zorgverzekeraar slechts een deel van de declaratie betaald, zal Famed het resterende deel voor u bij de klant incasseren.<\/li>\n
- Organisaties als HoorProfs als CVZA zijn voor bepaalde zorgverzekeraars verplicht om hun declaraties via Famed \/ Icodis+ aan te bieden.<\/li>\n
- Naast zorgdeclaraties kunt u ook met behulp van AA ook uw particuliere nota\u2019s bij Famed kwijt.<\/li>\n
- Deze declaraties kunt u op de Famed website zowel handmatig als via een geautomatiseerde webservice plaatsen.<\/li>\n<\/ul>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div><\/div>\n\t<\/span><\/span>\n\t
\u00ab\u00ab \u00bb\u00bb<\/h4>\t<\/span><\/span>\n<\/div>\n\nExact \/ Snelstart<\/h2><\/div>\n\t\n\t\t\n\t\t\tAA kan als basis dienen voor diverse financi\u00eble systemen. Onze koppelingen zijn gebouwd voor zowel Exact als Snelstart. Uiteraard zijn er meerdere financiele systemen op de markt die de genoemde koppelingen ook kunnen gebruiken.<\/p>\n
Vanuit de financi\u00eble administratie kan AA weer gevoed worden met de actuele openstaande posten \/ betaalde debiteuren. Op deze manier hoeft u niet altijd uw financieel systeem te raadplegen voor de openstaande posten voor een klant. Hiervoor moet wel uw financi\u00eble administratie uitgerust zijn om openstaande posten te kunnen exporteren.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t
\n\t\t\n\t\t\t\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div><\/div>\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tVoorbeelden van systemen<\/h3>\n\n- AccountView met Exact koppeling<\/li>\n
- Minox met Exact koppeling<\/li>\n
- Xxxxx<\/li>\n<\/ul>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t
Te exporteren gegevens<\/h3>\n\n- Debiteuren (zowel klanten als zorgverzekeraars).<\/li>\n
- Alle verkopen op factuur op Grootboeknivo<\/li>\n
- Alle verkopen per kas op Grootboeknivo inclusief Uitgaven per Kas. (Kasboek)<\/li>\n
- Alle Financiele mutaties op Kas nivo (Per kas betaalde facturen en Voorschotten per kas).<\/li>\n<\/ul>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div><\/div>\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t<\/span><\/span>\n\t
\u00ab\u00ab \u00bb\u00bb<\/h4>\t<\/span><\/span>\n<\/div>\n\nBasis uitrusting AudicienAssist<\/h2><\/div>\n\t\n\t\t\n\t\t\tDe basis uitrusting van Audicien Assistent (AA) bestaat o.a. uit de volgende functionaliteiten.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div>
<\/div>\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tUitgebreide klanten registratie<\/h3>\n
Per klant niet alleen registratie van de demografische gegevens maar ook<\/p>\n
\n- Adres gegevens van familieleden ivm het versturen van nota\u2019s naar familieleden van de klant.<\/li>\n
- Verzekerde gegevens ( hoofd. Als aanvullende verzekering) dmv Uzovi en polisnummers van de verzekeringen. Deze gegevens worden verkregen middels een COV (controle op verekeringsrecht)<\/li>\n
- Voorschrijver en huisarts gegevens.<\/li>\n<\/ul>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> Lees meer over klanten registratie?<\/span><\/a>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t
Serienummer gebonden artikelen<\/h3>\n
Hoortoestellen, afstandsbedieningen en talloze producten hebben serienummers. Het systeem houdt van alle serienummer gebonden artikelen een uitgebreide registratie van.<\/p>\n
Een serienummer gebonden artikel kent zowel een oorspronkelijke als actuele serienummer. De gebruiker jan zelf bepalen (op Hoortoestellen na) van welke artikelen men een serienummer registratie wil gaan bijhouden.<\/p>\n
Inkopen op proef zetten, verkoop en service van serienummer artikelen gebeurt per serienummer.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> Lees meer serienummers?<\/span><\/a>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tBestelboek<\/h3>\n
Alle bestelde artikelen komen in een lijst openstaande bestellingen. Inkopen worden afgeletterd via deze openstaande bestellingen lijst.<\/p>\n
Bestellingen kunnen per email naar de betreffende leverancier gemaild worden<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t
\n\t\t\n\t\t\t<\/i><\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> Lees meer over het bestelboek?<\/span><\/a>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div><\/div>\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tMachtigings aanvragen<\/h3>\n
Naast een uitgebreide offerte aanvragen, kunt u met behulp van AA ook machtigingen van een zorglevering aan de gekoppelde zorgverzekeraar uitdraaien.<\/p>\n
Een machtiging bestaat uit demografische gegevens van de klant ook uit de verzekerde en artikel gegevens. Deze laatste gaan gepaard met de bijbehorende GPH codes per artikel<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> Lees meer over machtigingen?<\/span><\/a>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tBijhouden uitstaande proeven<\/h3>\n
Van alle artikelen, serienummer en niet serienummer gebonden artikelen die wel aan de klant geleverd zijn, maar nog niet zijn gefactureerd worden in het systeem bijgehouden.<\/p>\n
Zo kan men een overzicht krijgen van alle openstaande proeven met proeftermijn.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> Lees meer over proeven?<\/span><\/a>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tTevredenheidsverklaringen<\/h3>\n
Alle zorgverzekeraars eisen dat na het slagen van een proef met een hoortoestel, de klant een zogenaamde tevredenheidsverklaring invult en ondertekend. Hierin geeft de klant te kennen dat men tevreden us over de hoortoestel(len).<\/p>\n
Elke verzekeraar heeft een eigen model van tevredenheidsverklaring. Naast de basis tevredenheidsverklaring kent AA per zorgverzekeraar alle verschillende modellen.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> Lees meer over tevredenheidsverklaringen?<\/span><\/a>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div><\/div>\n\t<\/span><\/span>\n\t\u00ab\u00ab \u00bb\u00bb<\/h4>\t<\/span><\/span>\n<\/div>\n\nBekijk onze overichtelijke scherm lay-out<\/h2><\/div>\n\t<\/span><\/span>\n\t\t<\/span><\/span>\n<\/div>\n\n\n\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t- <\/li>\n\t\t\t\t\t\t\t\t
- <\/li>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/ol>\n\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/a>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/a>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t\t<\/span>\n\t\t\t<\/a>\n\t\t\t\n\t\t\t\t<\/span>\n\t\t\t<\/a>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t<\/div><\/div>\n\t<\/span><\/span>\n\t
\u00ab\u00ab \u00bb\u00bb<\/h4>\t<\/span><\/span>\n<\/div>\n\n
Interface preview<\/h3>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t<\/div><\/a>\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tNoah4 geintergreerd<\/h3>\n
Als actief Noah lid van het eerste uur, zijn wij als organisatie zeer bekend met alle Noah toepassingen met bijbehorende integraties. Binnen Nederland is AcouSoft de enige organisatie met diepgaande kennis (zowel audiologisch als systeemtechnisch). Noah is volledig verweven binnen AA, als gebruiker heeft u niet meer in de gaten of u met Noah of met AA werkt.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> Meer weten over Noah4?<\/span><\/a>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div><\/div>\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tNVAB artikelbestand incl HSN koppeling<\/h3>\n
Een goed administratie pakket valt of staat vaak ook met een volledig en integer onderhouden artikelbestand. Het NVAB artikel bestand gaat al jaren mee en wordt door veel audiciens gebruikt als basis van het artikelbestand. Na verloop van tijd is her het HSN nummer bijgekomen.<\/p>\n
Het HSN nummer is een nummer wat door ZN aan een categorie hoortoestel wordt toegekend. Sinds kort bestaan er al rapportages voor de zorgverzekeraars op basis van dit nummer. Het NVAB artikel bestand (voor allen gratis toegankelijk), zorgt periodiek voor een koppeling met het HSN nummer. Beiden worden dan op de AcouSoft site geplaatst.<\/p>\n
Bij het updaten van het artikelbestand in AA worden alle NVAB nummers voorzien van een overeenkomstige HSN nummer.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t
\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tKoppelingen met Loyalty pakketten<\/h3>\n
Loyalty bedrijven zijn organisaties die bepaalde marketing activiteiten van u overnemen. Zo verzorgen zij diverse acties en mailingen naar uw klanten. Een essentieel onderdeel hierin is dat loyalty bedrijven de beschikking moeten hebben van uw actuele data.<\/p>\n
Indien uw organisatie een contract heeft afgesloten met het bedrijf loyalty te Rotterdam wordt er een service actief gemaakt waarmee het loyalty bedrijf op elk gewenst \u00a0moment de benodigde data naar haar toe kan halen voor\u00a0 de gewenste mailing.<\/p>\n
Daarnaast zal zij per gebruikte klant een bericht terugplaatsen vor elke aktie die het bedrijf voor u heeft uitgevoerd. Op deze manier heeft u inzichtelijk welke klanten betrokken zijn geweest bij een mailing en wat hun. Response is geweest.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div>
<\/div>\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tMS Office<\/h3>\n
Binnen AA zijn diverse koppelingen met zowel MS Word als MS Excel mogelijk. Op deze manier kunt u naast de standaard rapportage overzichten (vaak lijsten), binnen Excel ook grafieken en diverse berekeningen op de AA cijfers loslaten, zonder dat u de bron van de data (AA) geweld aan doet.<\/p>\n
MSWord is weer een prima koppeling voor mail merge toepassingen (bijvoorbeeld 5 jaren brief) en extra toevoegingen voor goedkeuringsrapportages voorschrijver.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t
\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tUitgebreide klanten registratie.<\/h3>\n
Per klant niet alleen registratie van de demografische gegevens maar ook:<\/p>\n
\n- Adres gegevens van familieleden ivm het versturen van nota\u2019s naar familieleden van de klant<\/li>\n
- Verzekerde gegevens ( hoofd. Als aanvullende verzekering) dmv Uzovi en polisnummers van de verzekeringen. Deze gegevens worden verkregen middels een zgn. COV (controle op verekeringsrecht)<\/li>\n
- Voorschrijver en huisarts gegevens<\/li>\n<\/ul>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> Meer weten over Klantenregistratie?<\/span><\/a>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div><\/div>\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t<\/span><\/span>\n\t
\u00ab\u00ab \u00bb\u00bb<\/h4>\t<\/span><\/span>\n<\/div>\n\nVecozo, Famed en Icodis+<\/h2><\/div>\n\t\n\t\t\n\t\t\tDiverse koppelingen met de diverse declaratie Portals is mogelijk. Zo kennen wij de volgende koppelingen:<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div>
<\/div>\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tCOV (Controle op Verzekeringsrecht) \/ Vecozo<\/h3>\n\n- Via AA wordt bij de klantinvoer automatisch op Vecozo gecontroleerd hoe en wat de verzekerde condities zijn van de klant. Zo retourneert de COV controle de volgende gegevens terug:\n
\n- Uzovikode, Naam zorgverzekeraar, Polisnummer, Pakketcode, pakketnaam van de Hoofd, aanvullende als tandarts verzekering.<\/li>\n
- Bovenstaande gegevens worden automatisch in AA gekoppeld aan de klant, waarna het systeem ook automatisch de juiste prijs en vergoedingsberekeningen kan uitvoeren.<\/li>\n<\/ul>\n<\/li>\n<\/ul>\n
Klik hier <\/a>om meer te lezen over de COV controle.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tVecozo (Standaard declaratie portaal van de zorgverzekeraars)<\/h3>\n\n- Voor alle zorgverzekeraars kunt u hier uw declaratie bestanden (volgens formaat LH307) en na controle van de zorgverzekeraars uw retourbestanden (LH308) plaatsen en afhalen.<\/li>\n
- Declaratie standaard is LH307 \/ 308 (Kunst en Hulpmiddelen)<\/li>\n
- Vecozo declaraties kunt u zowel handmatig (per declaratie bestand) als via een webservice (automatisch verzamelen, controleren en plaatsen van de declaraties op het Vecozo portaal als het verwerken van de retourgekomen informatie).<\/li>\n<\/ul>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div><\/div>\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t
Icodis + (Optitrade)<\/h3>\n\n- Icodus+ is net als Famed een factoring organisatie.<\/li>\n
- Ook hier kunt u indien een overeenkomst met Icodis is afgesloten uw declaraties zowel handmatig of middels een webservice plaatsen.<\/li>\n
- Organisaties als HoorProfs als CVZA zijn voor bepaalde zorgverzekeraars verplicht om hun declaraties via Famed \/ Icodis+ aan te bieden.<\/li>\n<\/ul>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t<\/div>\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t
Famed<\/h3>\n\n- Is een factoring organisatie die de verdere verwerking van uw zorgdeclaraties voor u overneemt.<\/li>\n
- In plaats van het indienen bij Vecozo, kunt u uw declaratie ook bij Famed indienen. (zij zullen voor u de declaratie bij Vecozo plaatsen en zullen voor een verdere afhandeling zorgdragen.<\/li>\n
- Afhankelijk van uw overeenkomst is Famed in staat om oom uw debiteuren risico over te nemen. (m.a.w. als een zorgverzekeraar slechts een deel van de declaratie betaald, zal Famed het resterende deel voor u bij de klant incasseren.<\/li>\n
- Organisaties als HoorProfs als CVZA zijn voor bepaalde zorgverzekeraars verplicht om hun declaraties via Famed \/ Icodis+ aan te bieden.<\/li>\n
- Naast zorgdeclaraties kunt u ook met behulp van AA ook uw particuliere nota\u2019s bij Famed kwijt.<\/li>\n
- Deze declaraties kunt u op de Famed website zowel handmatig als via een geautomatiseerde webservice plaatsen.<\/li>\n<\/ul>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div><\/div>\n\t<\/span><\/span>\n\t
\u00ab\u00ab \u00bb\u00bb<\/h4>\t<\/span><\/span>\n<\/div>\n\nExact \/ Snelstart<\/h2><\/div>\n\t\n\t\t\n\t\t\tAA kan als basis dienen voor diverse financi\u00eble systemen. Onze koppelingen zijn gebouwd voor zowel Exact als Snelstart. Uiteraard zijn er meerdere financiele systemen op de markt die de genoemde koppelingen ook kunnen gebruiken.<\/p>\n
Vanuit de financi\u00eble administratie kan AA weer gevoed worden met de actuele openstaande posten \/ betaalde debiteuren. Op deze manier hoeft u niet altijd uw financieel systeem te raadplegen voor de openstaande posten voor een klant. Hiervoor moet wel uw financi\u00eble administratie uitgerust zijn om openstaande posten te kunnen exporteren.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t
\n\t\t\n\t\t\t\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div><\/div>\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tVoorbeelden van systemen<\/h3>\n\n- AccountView met Exact koppeling<\/li>\n
- Minox met Exact koppeling<\/li>\n
- Xxxxx<\/li>\n<\/ul>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t
Te exporteren gegevens<\/h3>\n\n- Debiteuren (zowel klanten als zorgverzekeraars).<\/li>\n
- Alle verkopen op factuur op Grootboeknivo<\/li>\n
- Alle verkopen per kas op Grootboeknivo inclusief Uitgaven per Kas. (Kasboek)<\/li>\n
- Alle Financiele mutaties op Kas nivo (Per kas betaalde facturen en Voorschotten per kas).<\/li>\n<\/ul>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div><\/div>\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t<\/span><\/span>\n\t
\u00ab\u00ab \u00bb\u00bb<\/h4>\t<\/span><\/span>\n<\/div>\n\nBasis uitrusting AudicienAssist<\/h2><\/div>\n\t\n\t\t\n\t\t\tDe basis uitrusting van Audicien Assistent (AA) bestaat o.a. uit de volgende functionaliteiten.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div>
<\/div>\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tUitgebreide klanten registratie<\/h3>\n
Per klant niet alleen registratie van de demografische gegevens maar ook<\/p>\n
\n- Adres gegevens van familieleden ivm het versturen van nota\u2019s naar familieleden van de klant.<\/li>\n
- Verzekerde gegevens ( hoofd. Als aanvullende verzekering) dmv Uzovi en polisnummers van de verzekeringen. Deze gegevens worden verkregen middels een COV (controle op verekeringsrecht)<\/li>\n
- Voorschrijver en huisarts gegevens.<\/li>\n<\/ul>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> Lees meer over klanten registratie?<\/span><\/a>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t
Serienummer gebonden artikelen<\/h3>\n
Hoortoestellen, afstandsbedieningen en talloze producten hebben serienummers. Het systeem houdt van alle serienummer gebonden artikelen een uitgebreide registratie van.<\/p>\n
Een serienummer gebonden artikel kent zowel een oorspronkelijke als actuele serienummer. De gebruiker jan zelf bepalen (op Hoortoestellen na) van welke artikelen men een serienummer registratie wil gaan bijhouden.<\/p>\n
Inkopen op proef zetten, verkoop en service van serienummer artikelen gebeurt per serienummer.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> Lees meer serienummers?<\/span><\/a>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tBestelboek<\/h3>\n
Alle bestelde artikelen komen in een lijst openstaande bestellingen. Inkopen worden afgeletterd via deze openstaande bestellingen lijst.<\/p>\n
Bestellingen kunnen per email naar de betreffende leverancier gemaild worden<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t
\n\t\t\n\t\t\t<\/i><\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> Lees meer over het bestelboek?<\/span><\/a>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div><\/div>\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tMachtigings aanvragen<\/h3>\n
Naast een uitgebreide offerte aanvragen, kunt u met behulp van AA ook machtigingen van een zorglevering aan de gekoppelde zorgverzekeraar uitdraaien.<\/p>\n
Een machtiging bestaat uit demografische gegevens van de klant ook uit de verzekerde en artikel gegevens. Deze laatste gaan gepaard met de bijbehorende GPH codes per artikel<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> Lees meer over machtigingen?<\/span><\/a>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tBijhouden uitstaande proeven<\/h3>\n
Van alle artikelen, serienummer en niet serienummer gebonden artikelen die wel aan de klant geleverd zijn, maar nog niet zijn gefactureerd worden in het systeem bijgehouden.<\/p>\n
Zo kan men een overzicht krijgen van alle openstaande proeven met proeftermijn.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> Lees meer over proeven?<\/span><\/a>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t\n\t\t\n\t\t\t\n\t\n\t\t\n\t\t\tTevredenheidsverklaringen<\/h3>\n
Alle zorgverzekeraars eisen dat na het slagen van een proef met een hoortoestel, de klant een zogenaamde tevredenheidsverklaring invult en ondertekend. Hierin geeft de klant te kennen dat men tevreden us over de hoortoestel(len).<\/p>\n
Elke verzekeraar heeft een eigen model van tevredenheidsverklaring. Naast de basis tevredenheidsverklaring kent AA per zorgverzekeraar alle verschillende modellen.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> Lees meer over tevredenheidsverklaringen?<\/span><\/a>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div><\/div>\n\t<\/span><\/span>\n\t\u00ab\u00ab \u00bb\u00bb<\/h4>\t<\/span><\/span>\n<\/div>\n\nBekijk onze overichtelijke scherm lay-out<\/h2><\/div>\n\t<\/span><\/span>\n\t\t<\/span><\/span>\n<\/div>\n\n\n\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t- <\/li>\n\t\t\t\t\t\t\t\t
- <\/li>\n\t\t\t\t\t\t\t<\/ol>\n\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/a>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/a>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t<\/div>\n\t\t\t<\/div>\n\t\t\t\t\t\t\n\t\t\t\n\t\t\t\t<\/span>\n\t\t\t<\/a>\n\t\t\t\n\t\t\t\t<\/span>\n\t\t\t<\/a>\n\t\t\t\t\t<\/div>\n\t<\/div><\/div>\n\t<\/span><\/span>\n\t
\u00ab\u00ab \u00bb\u00bb<\/h4>\t<\/span><\/span>\n<\/div>\n\n
Noah4 geintergreerd<\/h3>\n
Als actief Noah lid van het eerste uur, zijn wij als organisatie zeer bekend met alle Noah toepassingen met bijbehorende integraties. Binnen Nederland is AcouSoft de enige organisatie met diepgaande kennis (zowel audiologisch als systeemtechnisch). Noah is volledig verweven binnen AA, als gebruiker heeft u niet meer in de gaten of u met Noah of met AA werkt.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> Meer weten over Noah4?<\/span><\/a>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div> Een goed administratie pakket valt of staat vaak ook met een volledig en integer onderhouden artikelbestand. Het NVAB artikel bestand gaat al jaren mee en wordt door veel audiciens gebruikt als basis van het artikelbestand. Na verloop van tijd is her het HSN nummer bijgekomen.<\/p>\n Het HSN nummer is een nummer wat door ZN aan een categorie hoortoestel wordt toegekend. Sinds kort bestaan er al rapportages voor de zorgverzekeraars op basis van dit nummer. Het NVAB artikel bestand (voor allen gratis toegankelijk), zorgt periodiek voor een koppeling met het HSN nummer. Beiden worden dan op de AcouSoft site geplaatst.<\/p>\n Bij het updaten van het artikelbestand in AA worden alle NVAB nummers voorzien van een overeenkomstige HSN nummer.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t Loyalty bedrijven zijn organisaties die bepaalde marketing activiteiten van u overnemen. Zo verzorgen zij diverse acties en mailingen naar uw klanten. Een essentieel onderdeel hierin is dat loyalty bedrijven de beschikking moeten hebben van uw actuele data.<\/p>\n Indien uw organisatie een contract heeft afgesloten met het bedrijf loyalty te Rotterdam wordt er een service actief gemaakt waarmee het loyalty bedrijf op elk gewenst \u00a0moment de benodigde data naar haar toe kan halen voor\u00a0 de gewenste mailing.<\/p>\n Daarnaast zal zij per gebruikte klant een bericht terugplaatsen vor elke aktie die het bedrijf voor u heeft uitgevoerd. Op deze manier heeft u inzichtelijk welke klanten betrokken zijn geweest bij een mailing en wat hun. Response is geweest.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div> Binnen AA zijn diverse koppelingen met zowel MS Word als MS Excel mogelijk. Op deze manier kunt u naast de standaard rapportage overzichten (vaak lijsten), binnen Excel ook grafieken en diverse berekeningen op de AA cijfers loslaten, zonder dat u de bron van de data (AA) geweld aan doet.<\/p>\n MSWord is weer een prima koppeling voor mail merge toepassingen (bijvoorbeeld 5 jaren brief) en extra toevoegingen voor goedkeuringsrapportages voorschrijver.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t Per klant niet alleen registratie van de demografische gegevens maar ook:<\/p>\n Diverse koppelingen met de diverse declaratie Portals is mogelijk. Zo kennen wij de volgende koppelingen:<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div> Klik hier <\/a>om meer te lezen over de COV controle.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t AA kan als basis dienen voor diverse financi\u00eble systemen. Onze koppelingen zijn gebouwd voor zowel Exact als Snelstart. Uiteraard zijn er meerdere financiele systemen op de markt die de genoemde koppelingen ook kunnen gebruiken.<\/p>\n Vanuit de financi\u00eble administratie kan AA weer gevoed worden met de actuele openstaande posten \/ betaalde debiteuren. Op deze manier hoeft u niet altijd uw financieel systeem te raadplegen voor de openstaande posten voor een klant. Hiervoor moet wel uw financi\u00eble administratie uitgerust zijn om openstaande posten te kunnen exporteren.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t De basis uitrusting van Audicien Assistent (AA) bestaat o.a. uit de volgende functionaliteiten.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div> Per klant niet alleen registratie van de demografische gegevens maar ook<\/p>\n Hoortoestellen, afstandsbedieningen en talloze producten hebben serienummers. Het systeem houdt van alle serienummer gebonden artikelen een uitgebreide registratie van.<\/p>\n Een serienummer gebonden artikel kent zowel een oorspronkelijke als actuele serienummer. De gebruiker jan zelf bepalen (op Hoortoestellen na) van welke artikelen men een serienummer registratie wil gaan bijhouden.<\/p>\n Inkopen op proef zetten, verkoop en service van serienummer artikelen gebeurt per serienummer.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> Lees meer serienummers?<\/span><\/a>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t Alle bestelde artikelen komen in een lijst openstaande bestellingen. Inkopen worden afgeletterd via deze openstaande bestellingen lijst.<\/p>\n Bestellingen kunnen per email naar de betreffende leverancier gemaild worden<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\t <\/i><\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> Lees meer over het bestelboek?<\/span><\/a>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div> Naast een uitgebreide offerte aanvragen, kunt u met behulp van AA ook machtigingen van een zorglevering aan de gekoppelde zorgverzekeraar uitdraaien.<\/p>\n Een machtiging bestaat uit demografische gegevens van de klant ook uit de verzekerde en artikel gegevens. Deze laatste gaan gepaard met de bijbehorende GPH codes per artikel<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> Lees meer over machtigingen?<\/span><\/a>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t Van alle artikelen, serienummer en niet serienummer gebonden artikelen die wel aan de klant geleverd zijn, maar nog niet zijn gefactureerd worden in het systeem bijgehouden.<\/p>\n Zo kan men een overzicht krijgen van alle openstaande proeven met proeftermijn.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> Lees meer over proeven?<\/span><\/a>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n\n\t Alle zorgverzekeraars eisen dat na het slagen van een proef met een hoortoestel, de klant een zogenaamde tevredenheidsverklaring invult en ondertekend. Hierin geeft de klant te kennen dat men tevreden us over de hoortoestel(len).<\/p>\n Elke verzekeraar heeft een eigen model van tevredenheidsverklaring. Naast de basis tevredenheidsverklaring kent AA per zorgverzekeraar alle verschillende modellen.<\/p>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> Lees meer over tevredenheidsverklaringen?<\/span><\/a>\n\n\t\t<\/div> \n\t<\/div> \n<\/div>NVAB artikelbestand incl HSN koppeling<\/h3>\n
Koppelingen met Loyalty pakketten<\/h3>\n
MS Office<\/h3>\n
Uitgebreide klanten registratie.<\/h3>\n
\n
\u00ab\u00ab \u00bb\u00bb<\/h4>\t<\/span><\/span>\n<\/div>\n\n
Vecozo, Famed en Icodis+<\/h2><\/div>\n\t
COV (Controle op Verzekeringsrecht) \/ Vecozo<\/h3>\n
\n
\n
Vecozo (Standaard declaratie portaal van de zorgverzekeraars)<\/h3>\n
\n
Icodis + (Optitrade)<\/h3>\n
\n
Famed<\/h3>\n
\n
\u00ab\u00ab \u00bb\u00bb<\/h4>\t<\/span><\/span>\n<\/div>\n\n
Exact \/ Snelstart<\/h2><\/div>\n\t
Voorbeelden van systemen<\/h3>\n
\n
Te exporteren gegevens<\/h3>\n
\n
\u00ab\u00ab \u00bb\u00bb<\/h4>\t<\/span><\/span>\n<\/div>\n\n
Basis uitrusting AudicienAssist<\/h2><\/div>\n\t
Uitgebreide klanten registratie<\/h3>\n
\n
Serienummer gebonden artikelen<\/h3>\n
Bestelboek<\/h3>\n
Machtigings aanvragen<\/h3>\n
Bijhouden uitstaande proeven<\/h3>\n
Tevredenheidsverklaringen<\/h3>\n
\u00ab\u00ab \u00bb\u00bb<\/h4>\t<\/span><\/span>\n<\/div>\n\n
Bekijk onze overichtelijke scherm lay-out<\/h2><\/div>
\n\t\t\t\t\t\t\t\t
\u00ab\u00ab \u00bb\u00bb<\/h4>\t<\/span><\/span>\n<\/div>\n\n